تمام اطلاعات مورد نیاز برای

نحوه خرید محصولات دکتر بیز

و چگونگی اطمینان از اصل بودن کالا

          در این مقاله شما با روش‌های مختلف تهیه محصولات دکتر بیز و همچنین چگونگیِ اطمینان از اصالت و سلامت کالایی که به دست شما می‌رسد، آشنا خواهید شد. برای تهیه محصولات دکتر بیز چندین روش وجود دارد که در ادامه به صورت کامل توضیح داده خواهند شد. اما در همین ابتدا خوب است بدانید که بهترین راه برای خرید محصولات شرکت بیز، با اطمینان از اصل بودن و سالم بودن کالا، مراجعه به سایت مورد تائید شرکت بیز، یعنی سایت معتبر بیزبابیز bizbabiz.com می‌باشد. با ما همراه باشید تا دلایل تهیه محصولات دکتر بیز از سایت بیزبابیز را بدانید.

محصولات دکتر بیز چگونه عرضه می‌شوند؟

          محصولات دکتر بیز توسط سیستم بازاریابی شبکه‌ای شرکت “بازاریابان ایرانیان زمین” عرضه شده و بصورت مستقیم از تولید کنندۀ محصولات به دست مصرف‌کنندۀ آنها می‌رسند. این محصولات توسط تنها یک واسطه که همان بازاریاب یا نماینده مستقل شرکت نامیده می‌شود، از سایت رسمی و یا فروشگاه شرکت در تهران تهیه شده و برای مصرف‌کننده یا سفارش دهنده ارسال می‌شوند. لازم به ذکر است که محصولات شرکت بیز دارای قیمت مصوب و واحد بوده و تعداد خرید بر روی قیمت تاثیری ندارد؛ یعنی قیمت خرید یک عدد از هر محصولی با قیمت خرید هزار عدد از همان محصول فرقی ندارد.

          بازاریاب یا همان نماینده مستقل شرکت فردی حقیقی است که با ثبت نام رایگان در سایت رسمی شرکت به وسیلۀ یک معرف (که قبلا ثبت نام نموده است) و همچنین احراز هویت بر اساس کد ملی و شماره موبایل مربوط به صاحب کارت ملی، به محصولات شرکت به صورت مستقیم دسترسی پیدا کرده و می‌تواند محصولات مورد نظر خود را یا از طریق پنل کاربری مخصوص به خود، در سایت رسمی شرکت بیز و یا بصورت حضوری از تنها فروشگاه شرکت در وردآورد تهران تهیه نموده و برای مشتری خود ارسال نماید.

نکته بسیار مهم: تمامی محصولات شرکت بیز دارای فقط و فقط یک قیمتِ واحد بوده و تعداد خرید بر روی قیمت تاثیری ندارد. هر محصولی با قیمتی بجز قیمت‌های مندرج در سایت بیزبابیز فاقد اعتبار بوده و اصل و سالم نیست!

خرید محصولات شرکت بیز

1. خرید مستقیم از شرکت بعنوان بازاریاب یا نماینده مستقل

          هر فردِ حقیقی می‌تواند از طریق یک معرف که قبلا در شرکت بیز عضو شده است و همچنین با داشتن کد ملی و یک خط موبایل (به نام خود فرد) و یک شماره حساب بانک پاسارگاد، بصورت رایگان در سایت رسمی شرکت ثبت نام نموده و با دریافت یک کد کاربری و یک پنل کاربری مستقیماً به محصولات شرکت دسترسی پیدا کند. خرید از این روش باعث می‌شود فرد ثبت نام کننده بابت خریدهایی که در طول یک ماه شمسی از شرکت انجام می‌دهد، پورسانت دریافت نماید. این پورسانت در روز دوم ماه بعدی، به شماره حساب بانک پاسارگاد که در هنگام ثبت نام اعلام می‌نماید، واریز می‌شود.

          لازم به ذکر است در این روش پس از طی چند مرحله که شامل ثبت نام، احراز هویت و تخصیص پنل کاربری است، شما به صورت مستقیم به محصولات دسترسی پیدا می‌کنید و بابت خریدهایی که با کد کاربری خود چه از طریق سایت شرکت و چه از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه شرکت انجام می‌دهید، علاوه بر پورسانتی که خودتان دریافت می‌کنید،  به معرف شما نیز درصدی پورسانت تعلق خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید با کارشناسان بیزبابیز در ارتباط باشید. اما اگر به هر دلیلی تمایلی به ثبت نام و عضو شدن در شرکت ندارید می‌توانید از روش‌های زیر اقدام نمائید:

2. خرید از طریق سایت معتبر بیزبابیز

          در صورتی که تمایلی به ثبت نام در سایت شرکت بیز ندارید، می‌توانید محصولات اصل و اورجینال شرکت بیز را از سایت مورد تائید شرکت دکتر بیز یعنی بیزبابیز تهیه نمائید. سایت بیزبابیز دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و طبق تعهدی که به شرکت بیز داده است ملزم به فروشِ فقط محصولات بیز با قیمت مصوب و ارائۀ فاکتور رسمی به مشتری با تاریخ  روز می‌باشد.

دریافت فاکتور رسمی از فروشنده محصولات شرکت بیز الزامی است و برای هرگونه پیگیر‌های بعدی به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

فاکتور رسمی شرکت بیز حاوی چه اطلاعاتی است؟

          خوب است بدانیم که بهترین راه برای اطمینان از اصالت و سلامت کالایی که به دست شما می‌رسد، ارائه فاکتور رسمی شرکت بیز توسط فروشنده یا نماینده مستقل محصولات، در هنگام دریافت محصولات بیز می‌باشد.

          فاکتور رسمی شرکت بیز حاوی اطلاعاتی است که به راحتی می‌توانید با استفاده از آن سفارش خود را از مراجع مختلف مورد پیگیری قرار دهید. فاکتور رسمی شرکت بیز در هنگام ثبت سفارش کالا و بعد از پرداخت مبلغ آن توسط نماینده مستقل به شرکت، صادر می‌شود. اطلاعاتی که در این فاکتور وجود دارد عبارتند از: نام بازاریاب، کد ملی و کد کاربری بازاریاب، تاریخ و ساعت و دقیقۀ ثبت سفارش و مبلغ پرداخت نقدی، نام دقیق کالا، مبلغ واحد، مبلغ کل پرداخت شده و مهر شرکت می‌باشد.

          لازم به ذکر است که با داشتن این فاکتور علاوه بر اینکه می‌دانید چه کسی محصولات را برای شما تهیه نموده است، خواهید دانست که محصولات دقیقاً در چه تاریخی از فروشگاه و محل نگهداری شرکت برای شما تهیه شده است.

          دریافت فاکتور رسمی با تاریخ روز بسیار مهم است چرا که اولاً نشان می‌دهد محصولی که به دست شما می‌رسد در همان روز تهیه شده و دارای 3 سال تاریخ انقضاء است و ثانیاً شما از این مطمئن خواهید بود که کالا تا قبل از اینکه به دست شما برسد در محیطی سالم و استاندارد نگهداری شده و برخلاف کالاهایی که مدت‌ها توسط برخی فروشندگان انبار شده است (مانند صندوق عقب ماشین، محیط‌های غیربهداشتی و نمور و…)، خراب و فاسد نیست.

محصولات تقلبی دکتر بیز

          با توجه به کیفیت بالای محصولات شرکت بیز و همچنین تقاضای زیاد برای تهیه محصولات دکتر بیز، متاسفانه زمینه برای سودجویی و کلاهبرداری توسط برخی افراد با ارائه محصولات تقلبی فراهم شده است. اخیرا مشاهده شده که محصولات تقلبی و یا تاریخ گذشته شرکت در سایت‌های متفرقه و با قیمت‌های بسیار پائین‌تر از قیمت رسمی و مصوب شرکت و تحت عناوین تخفیف ویژه و جشنواره فروش و… به فروش می‌رسند!!! که تحت پیگرد قانونی شرکت قرار دارند.

          لذا از شما مصرف کننده گرامی درخواست می‌کنیم که محصولات مورد نظر خود را از مراجع معتبر و مورد تائید مانند سایت بیزبابیز تهیه نموده و حتما سفارشات خود را با فاکتور رسمی شرکت دریافت نمائید. محصولات شرکت بیز دارای یک و تنها یک قیمت بوده و هر قیمت‌گذاری دیگری بجز قیمت‌هایی که در سایت بیزبابیز مشاهده می‌کنید فاقد اعتبار بوده و امکان ارائه فاکتور رسمی برای این قیمت‌ها وجود ندارد. بنابراین محصولات با قیمت پائین‌تر تقلبی بوده و یا تاریخ گذشته هستند که توسط افراد سودجو باید هر چه سریعتر به پول تبدیل شوند!!!!

راه‌های اطمینان از اصالت کالا

          همانطور که قبلا ذکر شد بهترین راه برای اطمینان از اصالت و سلامت کالا، ارائه فاکتور رسمی توسط بازاریاب و نماینده رسمی شرکت، در هنگام تحویل سفارش است. همچنین شما می‌توانید با دفتر مرکزی شرکت بیز تماس گرفته و قیمت محصولات اصل و اورجینال را استعلام کنید : 02143072 شماره دفتر مرکزی شرکت بازاریابان ایرانیان زمین یا همان دکتر بیز است.

          علاوه بر اینها از آنجائیکه محصولات توسط یک فرد حقیقی بعنوان بازاریاب یا نماینده مستقل برای شما تهیه می‌شوند و هر بازاریاب یا نماینده مستقل دارای یک کد اصناف منحصربه‌فرد می‌باشد، برای اطمینان بیشتر، کد اصناف بازاریاب را از او بخواهید تا در اختیار شما قرار دهد. با این کار اولاً شما می‌دانید با کدام بازاریاب در ارتباط هستید و دوماً اگر نماینده مستقل حسن نیت داشته باشد، بدون هیچگونه سوال و جوابی کد اصناف خود را در اختیار شما قرار داده و با علم به اینکه شما می‌توانید با داشتن این کد اصناف، اصالت و سلامت سفارش خود را پیگیری کنید، بنابراین محصول سالم و به قیمت مصوب به شما تحویل می‌دهد.

          لازم به ذکر است مشخصات فاکتور رسمی شرکت که هنگام ثبت سفارش توسط بازاریاب صادر می‌شود، باید با مشخصات بازاریابی که کد اصناف خودش را در اختیار شما قرار داده مطابقت داشته باشد. همچنین در صورت تهیه محصولات از سایت بیزبابیز شما می‌توانید ابتدا عکس محصولات و فاکتور رسمی شزکت را که برای شما تهیه شده است را ببینید (از طریق شبکه‌های اجتماعی) و بعد از اطمینان از قیمت، اصالت و سلامت کالا، اقدام به واریز وجه نمائید.

برای این منظور با کارشناسان بیزبابیز در ارتباط باشید: 09363020366

3. خرید از طریق پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام و...

          در ابتدا بدانید که هیچ پیج یا کانالی در هیچ یک از شبکه‌های مجازیِ داخلی و خارجی، تائیدیه رسمی از شرکت بعنوان نماینده شرکت ندارند. به دلیل اینکه اولاً پیج یا کانال‌ها، محیطی شخصی بوده و امکان کنترل محتوایی که تولید می‌کنند وجود ندارد و دوماً امکان پیگیری‌شان در صورتیکه تخلفی انجام دهند، کار بسیار دشواری است. بازاریاب یا نماینده مستقل شرکت، صرفاً فردی است که دارای کد اصناف و کد کاربری منحصربه‌فرد است و باید بنا به درخواست شما، آن را در اختیار شما قرار دهد.

          همانطور که می‌دانید در حال حاضر پیج‌ها و کانال‌های بسیاری در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش محصولات دکتر بیز می‌کنند. این پیج‌ها معمولاً اطلاعات درست و دقیقی درباره محصولات، برند، قیمت، نحوه استفاده و… نمی‌دهند! و اکثراً اقدام به پکیج‌فروشی می‌کنند، در حالیکه در شرکت بیز هیچ چیزی به اسم پکیج وجود ندارد! بنابراین شما بعنوان مصرف کننده باید بدانید در داخل چیزی که به اسم پکیج قرار است به دست شما برسد، دقیقا چه محصولاتی، به چه تعدادی و هر یک با چه قیمتی وجود دارد.

          در نهایت توصیه می‌شود در صورتیکه اقدام به تهیه محصولات دکتر بیز از اینستاگرام می‌کنید، حتماً صاحب و گردانندۀ پیج را بشناسید، با او مستقیماً ارتباط بگیرید و کد اصناف او را درخواست نمائید. و اگر پکیج تهیه می‌کنید قبل واریز هر مبلغی نوع محصولات، تعداد، قیمت هر یک، نحوه استفاده و… را از او بخواهید. این حق مسلم شماست که بدانید دقیقاً برای چه چیزی قرار هست پول پرداخت کنید!

طبق قوانین شرکت بیز، هر فردی که خود را بعنوان نماینده شرکت بیز معرفی می‌کند، ملزم به ارائه کد اصناف و کد کاربری خود به سفارش دهندۀ کالاست. لطفاً و حتماً قبل از ثبت هرگونه سفارشی از محصولات دکتر بیز، با بازاریاب یا نماینده‌ای که محصولات را برای شما تهیه می‌کند، ارتباط گرفته و کد اصناف و کد کاربری را از وی بخواهید.

4. خرید حضوری از فروشگاه شرکت بیز

          خرید محصولات بیز عمدتاً در بستر اینترنت انجام می‌شود و با پست یا پیک به درب منزل شما ارسال می‌شوند. با این حال برای افرادی که ساکن تهران هستند این شرایط مهیا شده تا در صورت تمایل بصورت حضوری و با هماهنگی قبلی به تنها فروشگاه شرکت بیز در سرتاسر ایران مراجعه نموده و محصولات مورد نیاز خود را بهمراه بازاریاب تهیه نمایند. برای این منظور با شماره 09125572693 تماس گرفته و برای خرید حضوری هماهنگ شوید.

7 نظر در “محصولات دکتر بیز را از کجا تهیه کنیم؟

  1. مرتضی گفت:

    باسلام میخوام ثبت نام کنم و مستقیم اجناسو تهیه کنم واگلی نه معرف دارم نه کدمعرف

  2. مرتضی گفت:

    باسلام واحترام و ممنون از محصولات عالیتون
    من میخوام ثبت نام کنم و مستقیم از،شرکت محصول مورد نیازمو بخرم ولی،معرف و کد مشو ندارم تکلیف چی هست؟

    1. بیز با بیز گفت:

      سلام
      لطفا با شماره ۰۹۳۶۳۰۲۰۳۶۶ تماس بگيريد

  3. مرتضی گفت:

    باسلام واحترام و ممنون از محصولات عالیتون
    من میخوام ثبت نام کنم و مستقیم از،شرکت محصول مورد نیازمو بخرم ولی،معرف و کد مشو ندارم تکلیف چی هست؟

    1. بیز با بیز گفت:

      سلام
      لطفا در یکی از شبکه‌های اجتماعی به این شماره پیام بدید 09363020366

    2. بیز با بیز گفت:

      لطفا با شماره ۰۹۳۶۳۰۲۰۳۶۶ تماس بگيريد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *